P R O N O M S F E B L E S
⇨PRONOMS FEBLES⇦
ESCRIU´LS-HI!

Des de que vam terminar els treballs dels textos periodístics, estem treballant els pronoms febles. Hem començat treballant-los amb un kahoot per a veure els nostres coneixements sobre això.


Després d´aquesta classe de familiarització, hem pasat a tomar apunts del que va explicant el nostre professor a classe i posar-los en pràctica fent uns exercicis que tenim penjats al drive. Us deixe l´enllaç:https://drive.google.com/drive/folders/1frI7O0UQRVQCxaXQHQZFja_aTe789lDn
I també us deixe els meus apunts:
Haver repasat per a què podem utilitzar els pronoms i com hem d´utilitzar-los, em pot servir per a fer un ús correcte del valencià. Al llarg d´aquesta entrada, hi ha una gran quantitat de pronoms febles i és probable que no els hàgeu vist. Per aixó crec que és important saber com utilitzar-los, perquè s´utilitzen constantment. Aixó, ha sigut un repàs dels pronoms que vam donar l´any passat, però he aprés coses noves com que li també es pot transformar en la.
Ara no podem veure molt bé l´utilitat dels pronoms, però, a les proves oficials del valencià, aquesta és una part fonamental per a aprobar.


Comentarios
Publicar un comentario