A C C E N T U A C I Ó I D I È R E S I Aquestos dies, estem aprenent quan es posa dièresi i quan accent. Per a aprendre-ho, estem fent uns execicis que ens ha manat el nostre professor per Drive. A més, ens ha explicat en quins casos hem de posar una cosa, i en quins casos em de posar altra. EXPLICACIÓ https://drive.google.com/drive/folders/1X_b3C0_OPmZK2ycubUZSKvrDd82kubgj Ací estén les activitats que jo he fet per a practicar: I alguns dels apunts que he tomat a classe: El aprendre aixó, m´ha servit i em servirà en un futur per a escriure correctament aquest tipus de paraules que moltes vegades escrivim mal i a evitar les faltes d´ortografia. A més, em servirà per a identificar quan un text està escrit correctament o no.