E L R E P O R T A T G E
⇨EL REPORTATGE⇦
EXPLICACIÓ

Hem treballat el reportatge de la mateixa manera que vam treballar la notícia. A classe hem aprés quines eren les diferències entre la notícia i el reportatge i amb això, hem fet un reportatge sobre la contaminació al mar Mediterrani.
- Hem fet la recerca de informació a diferents pàgines d´Internet.
- Hem escollit fer-lo en "editoreditafácil".
- Hem redactat la informació en forma de reportatge.
- La hem posat al nostre periòdic.
Aquest és el treball que he fet amb la meua companya Cristina. El haver aprés com es fa un reportatge em servirà per a saber redactar correctament. O inclús, si en un futur vull ser periodista, podré fer un bon reportatge.
El que més ens ha costat al fer aquest treball, ha sigut el redactar la informació i fer-la tan extensa. Abans jo sabia que era un reportatge però, no sabia que eren tan extensos ni que feia falta tanta informació de diferents llocs per a contrastar.
Comentarios
Publicar un comentario