E L R E P O R T A T G E


EL REPORTATGE

EXPLICACIÓ
Resultado de imagen de esquema reportatge

Hem treballat el reportatge de la mateixa manera que vam treballar la notícia. A classe hem aprés quines eren les diferències entre la notícia i el reportatge i amb això, hem fet un reportatge sobre la contaminació al mar Mediterrani. 
  1. Hem fet la recerca de informació a diferents pàgines d´Internet.
  2. Hem escollit fer-lo en "editoreditafácil".
  3. Hem redactat la informació en forma de reportatge.
  4. La hem posat al nostre periòdic.




Aquest és el treball que he fet amb la meua companya Cristina. El haver aprés com es fa un reportatge em servirà per a saber redactar correctament. O inclús, si en un futur vull ser periodista, podré fer un bon reportatge.
El que més ens ha costat al fer aquest treball, ha sigut el redactar la informació i fer-la tan extensa. Abans jo sabia que era un reportatge però, no sabia que eren tan extensos ni que feia falta tanta informació de diferents llocs per a contrastar.

Comentarios

Entradas populares de este blog