A S S A I G


⇨ASSAIG⇦

¿Què és un assaig?😬 Jo no ho sabia fins que ens l´ha explicat el nostre professor i he llegit uns quants exemples.
Hui a classe, ens han dit que havíem d´escriure un assaig de forma individual. Hem llegit uns quants exemples del llibre, on s´utilitzaven històries, un to irònic...
Quan ha acabat l´explicació, hem posat en pràctica els nostres nous coneixements i hem escrit un assaig que, a més anirà a un concurs.
El tema era altra vegada la contaminació al mar Mediterrrani. Per a obtindre un poc més d´informació, hem vist un documental dels plàstics a la mar.

Aquest es l´enllaç al meu assaig:

També, abans de l´elaboració de l´assaig hem buscat per grups diferents exemples i els hem comentat. Jo,  he decidit fer l´assaig com si fora una descripció dels meus pensaments sobre aquest tema.

Haver aprés que és un assaig, m´ha servit per a conèixer més tipus de textos periodístics i diferents autors valencians que s´encarreguen d´escriure assajos d´interés general. 
Em servirà en un futur, per a saber escriure un i per a poder publicar-lo complint totes les normes de com fer un bon assaig. Abans no sabia ni tan sols el que era un assaig, i ara, a més de saber què és, he aprés a com escriure un i és més complicat del que pareix. Però, el resultat és molt atractiu i cridaner.

Comentarios

Entradas populares de este blog

E L R E P O R T A T G E