L A F E S T A Q U E M É S E S T I M E S
A classe ens han dit que havíem de fer un text per a participar en un concurs de la AVL.El tema per als textos és la festa que més estimes.
El nostre professor ha explicat les bases del concurs i ens ha donat alguns consells per a ecriure el text.Podia ser qualsevol tipus de text, no feia falta que fora una narració.
Ací us deixe l´enllaç del meu text que parla sobre la festa de Sant Donís:
EXPLICACIÓ
La tradició és que els homes regalen a les seues parelles un mocador per al coll que embolica uns dolços de massapà cru, de diferents formes i colors, que representen les fruites i hortalises de l'horta de València, totes envoltant dues figures més grans i principals fetes de massapà cuit: la piuleta i el tronador.
El escriure aquest text, m´ha servit per a conèixer millor la història de la festa que jo creia que ja coneixia. Em servirà en un futur, per a saber escriure textos d´aproximadament 800 paraules sense cap falta de ortografia i per a saber quins passos s´han de seguir per a la participació d´un concurs. A més, sabré escriure textos a partir d´un tema concret .

Comentarios
Publicar un comentario