Resultado de imagen de CORREO PNGC O R R E U   E L E C T R Ò N I CResultado de imagen de CORREO PNG

A classe, ens han dit que havíem d´escriure tres correus electrònics en diferents situacions:



D´aquesta manera i amb l´explicació que ens ha donat abans el nostre professor, hem aprés quin lèxic hem d´utilitzar en cada situació i si havíem de ser formals o no.

EXPLICACIÓ

 A un correu electrònic per a un amic hauríem d´utilitzar:


  • Un vocabulari familiar.
  • Parlar de tu.
  • Ser espontani.
A un correu electrònic per a la policia hauríem d´utilitzar:


  • Un vocabulari específic.
  • Parlar de vosté.
  • Fer un text estructurat.
Ací us deixe el meu treball:


El aprendre aixó, m´ha servit per a adonar-me de que no hem d´escriure de la mateixa manera a un amic que a un professor. Em servirà en un futur, per a saber escriure correus electrònics, que pareixen menys formals que una carta, de manera formal. Ja que, jo pense que en un futur ja no 
s´utilitzaran cartes, s´utilitzaran correus per a transmetre informació a qualsevol persona.  

Comentarios

Entradas populares de este blog

E L R E P O R T A T G E