C O R R E U E L E C T R Ò N I C
A classe, ens han dit que havíem d´escriure tres correus electrònics en diferents situacions:
D´aquesta manera i amb l´explicació que ens ha donat abans el nostre professor, hem aprés quin lèxic hem d´utilitzar en cada situació i si havíem de ser formals o no.
A un correu electrònic per a un amic hauríem d´utilitzar:
D´aquesta manera i amb l´explicació que ens ha donat abans el nostre professor, hem aprés quin lèxic hem d´utilitzar en cada situació i si havíem de ser formals o no.
EXPLICACIÓ
A un correu electrònic per a un amic hauríem d´utilitzar:
- Un vocabulari familiar.
- Parlar de tu.
- Ser espontani.
- Un vocabulari específic.
- Parlar de vosté.
- Fer un text estructurat.
El aprendre aixó, m´ha servit per a adonar-me de que no hem d´escriure de la mateixa manera a un amic que a un professor. Em servirà en un futur, per a saber escriure correus electrònics, que pareixen menys formals que una carta, de manera formal. Ja que, jo pense que en un futur ja no
s´utilitzaran cartes, s´utilitzaran correus per a transmetre informació a qualsevol persona.

Comentarios
Publicar un comentario